تاریخچه‌ (History) گوگل کروم را به صورت موضوعی و تصویری مرتب کنید
 
تکنولوژی جدید

cottonTracks_610x443

  پیدا کردن یک وبسایت خاص در تاریخچه (History) یک مرورگر در بسیاری از مواقع کاری بسیار سخت و بیهوده است. چون ممکن است از آن موقعی که شما از صفحه‌ای دیدن کردید تا حالا صدها صفحه‌ی دیگر را باز کرده باشید و اگر نتوانید محتویات آن صفحه را جستجو کنید، عنوان آن صفحه بین صدها عنوان دیگر گم می‌شود و پیدا کردن آن ممکن است کاری بسیار مشکل باشد. امروز می‌خواهیم افزونه‌ای برای مرورگر گوگل کروم به شما معرفی کنیم که بوسیله‌ی آن می‌توانید در هر صفحه‌ای که الآن هستید، صفحات مشابه آن که قبلاً باز کرده اید را با جلوه‌های گرافیکی بسیار زیبا ببینید.

افزونه‌ی cottonTracks بعد از نصب، یکبار کل تاریخچه‌ی مرورگر را بررسی می‌کند تا در موقع نیاز بتواند سریعاً نتیجه را ارائه بدهد. این افزونه به صورت بسیار هوشمند با توجه به آن قسمتی از صفحه که به نظر می آید به آن توجه بیشتری نشان می‌دهید، صفحات مرتبط با این صفحه را پیدا می‌کند. وقتی دکمه‌ی مربوط به این افزونه که یک حرف C است می‌زنید، صفحه‌ی کنونی که باز است، تار می‌شود و از صفحات تاریخچه، صفحات مرتبط با این صفحه به صورت بلوک بلوک، نشان داده می‌شوند. هر بلوک می‌تواند یک موضوع باشد که با کلیک بر روی آن، بلوک‌های صفحات مرتبط با این موضوع نشان داده می‌شوند. وقتی موس را بر روی هر کدام از بلوک‌ها می‌آورید می‌توانید آن بلوک را حذف یا نام آن را ویرایش کنید.

cottonTracks

 

این افزونه احتیاج به هیچ گونه ثبت نام و وارد کردن اطلاعات ندارد و به گفته‌ی تولید‌کنندگانش، اطلاعات شما را صددرصد به صورت محرمانه نزد خود شما نگه می‌دارد و آن‌ها را به بیرون درز نمی‌دهد. این افزونه می‌تواند برای بسیاری از افراد کاربردی باشد و تنها نکته‌ی منفی که من در آن دیدم این است که از نام‌های فارسی پشتیبانی نمی‌کند و صفحاتی که تیتر فارسی دارند را به صورت حرف‌های نا مفهوم نشان می‌دهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:google chrome extension , history ,, :: 13:1
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 58512
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1